Czym jest quest?
Quest jest zadaniem, za którego wykonaniem możesz otrzymać specjalną nagrodę. Licznik słów do questów - klik.
Questy
Kiedy zawieje dziki wiatr
Idziesz wzdłuż Rzeki. Już dawno przestałeś wierzyć, że w Rzecznej Jaskini straszy. No bo przecież to tylko wymysł szczeniaków, chcących nastraszyć rodzeństwo. Nie jesteś uważny, więc opierasz łapę na niestabilnym kamieniu i porywa Cię rzeka...
Tracisz przytomność i budzi Cię dopiero upadek o twarde podłoże Rzecznej Jaskini. Za sobą słyszysz bardzo cichy szept, który rozbrzmiewa w Twojej głowie.
"Kto tam?" - pyta. Brzmi jak małe dziecko.
Tyle, że tu nie ma żywej duszy...
Forma: Opowiadanie minimum 750 słów
Nagroda: 50zm + zdolność widzenia duchów i porozumiewania się z nimi.
Wykonane przez:
Karty historii
Opisz ze szczegółami historię swojego lisa.
Forma: Opowiadanie minimum 1500 słów
Nagroda: Dowolny zestaw (oprócz Moona) + 200zm
Wykonane przez: Rita
Powrót do dzikości
Od zawsze wiedziałeś, że ludzie nie mają mózgu, ale żeby aż tak...?
Przechadzasz się po puszczy pewnego słonecznego dnia. Nagle czujesz, jak na szyi zaciska Ci się linka. Starasz się wyrwać, ale Ci się to nie udaje. W końcu ktoś pakuje Cię do samochodu, jednak Ty wiesz, że Twoim przeznaczeniem jest być dzikim.
Forma: Opowiadanie minimum 800 słów
Nagroda: Zegar Shu + 50zm
Wykonane przez: -
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni
Pewnego dnia błąkasz się bez celu po puszczy. Nagle słyszysz gardłowe warczenie, dobiegające z krtani obcego lisa. Nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony. Właściwie to jest bardzo negatywnie nastawiony. Masz więc dwa wyjścia: zabić go i odzyskać tereny lub uciekać jak najdalej.
Forma: Opowiadanie minimum 900 słów
Nagroda: Możliwość dodania dowolnego terenu + dowolny eliksir (z wyjątkiem miłosnego)
Wykonane przez:
Odchodząc w mrok
Niedaleko terenów Twojego stada zostaje znalezione ciało młodej lisicy. Na szyi ma wiele ran szarpanych. Nie wiesz, kto mógłby być zdolny do tego czynu. Postanawiasz odnaleźć mordercę.
Forma: Opowiadanie minimum 500 słów
Nagroda: Trzy butelkowane emocje+30zm
Wykonane przez: -
Sprawa wyższej wagi
Twoje stanowisko już Cię nie zadowala. Wybierasz się więc do alfy, aby to przedyskutować. Dostajesz kilka zadań. Czy uda Ci się je wypełnić? Zadania przydziela alfa.
Forma: Opowiadanie minimum 1000 słów.
Nagroda: Stanowisko, na które lis aspiruje / 200zm
Wykonane przez:
Przewoźnik
Niedawno umarł Ci ktoś bliski. Jako dziecko słyszałeś, że jest na to jeden sposób: przekonanie Przewoźnika, aby zostawił martwego lisa w świecie żywych. Twoja decyzja jest prosta - musisz ocalić swojego przyjaciela. Udajesz się więc do Balora. Uważaj - cena będzie wysoka...
Forma: Opowiadania minimum 1000 słów.
Nagroda: Wskrzeszenie wybranego zmarłego.
Wykonane przez: -
Idziesz wzdłuż Rzeki. Już dawno przestałeś wierzyć, że w Rzecznej Jaskini straszy. No bo przecież to tylko wymysł szczeniaków, chcących nastraszyć rodzeństwo. Nie jesteś uważny, więc opierasz łapę na niestabilnym kamieniu i porywa Cię rzeka...
Tracisz przytomność i budzi Cię dopiero upadek o twarde podłoże Rzecznej Jaskini. Za sobą słyszysz bardzo cichy szept, który rozbrzmiewa w Twojej głowie.
"Kto tam?" - pyta. Brzmi jak małe dziecko.
Tyle, że tu nie ma żywej duszy...
Forma: Opowiadanie minimum 750 słów
Nagroda: 50zm + zdolność widzenia duchów i porozumiewania się z nimi.
Wykonane przez:
Karty historii
Opisz ze szczegółami historię swojego lisa.
Forma: Opowiadanie minimum 1500 słów
Nagroda: Dowolny zestaw (oprócz Moona) + 200zm
Wykonane przez: Rita
Powrót do dzikości
Od zawsze wiedziałeś, że ludzie nie mają mózgu, ale żeby aż tak...?
Przechadzasz się po puszczy pewnego słonecznego dnia. Nagle czujesz, jak na szyi zaciska Ci się linka. Starasz się wyrwać, ale Ci się to nie udaje. W końcu ktoś pakuje Cię do samochodu, jednak Ty wiesz, że Twoim przeznaczeniem jest być dzikim.
Forma: Opowiadanie minimum 800 słów
Nagroda: Zegar Shu + 50zm
Wykonane przez: -
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni
Pewnego dnia błąkasz się bez celu po puszczy. Nagle słyszysz gardłowe warczenie, dobiegające z krtani obcego lisa. Nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony. Właściwie to jest bardzo negatywnie nastawiony. Masz więc dwa wyjścia: zabić go i odzyskać tereny lub uciekać jak najdalej.
Forma: Opowiadanie minimum 900 słów
Nagroda: Możliwość dodania dowolnego terenu + dowolny eliksir (z wyjątkiem miłosnego)
Wykonane przez:
Odchodząc w mrok
Niedaleko terenów Twojego stada zostaje znalezione ciało młodej lisicy. Na szyi ma wiele ran szarpanych. Nie wiesz, kto mógłby być zdolny do tego czynu. Postanawiasz odnaleźć mordercę.
Forma: Opowiadanie minimum 500 słów
Nagroda: Trzy butelkowane emocje
Wykonane przez:
Przewoźnik
Niedawno umarł Ci ktoś bliski. Jako dziecko słyszałeś, że jest na to jeden sposób: przekonanie Przewoźnika, aby zostawił martwego lisa w świecie żywych. Twoja decyzja jest prosta - musisz ocalić swojego przyjaciela. Udajesz się więc do Balora. Uważaj - cena będzie wysoka...
Forma: Opowiadania minimum 1000 słów.
Nagroda: Wskrzeszenie wybranego zmarłego.
Wykonane przez: -
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Pamiętaj, aby nie spamić bez sensu w komentarzach. Wszelkie propozycje wymian, reklamowanie blogów w miejscach do tego nieprzeznaczonych i celowe pisanie bez ładu i składu będzie karane usunięciem komentarza. Pamiętaj o zasadach gramatyki i ortografii. :)